Avon Mark Big & Extreme Maskara İncelemesi

Herkese selam yeniden! Bugünlerde her yerde karşınıza çıkan Avon Mark Big&Extreme maskarayı birlikte inceleyelim istedim. Biliyorsunuz maskaradan memnun kalma konusu birazcık kirpiklerinizde hangi etkiyi sevdiğinizle ilgili olarak değişiyor. Benim kirpiklerim çok yoğun olmadığı için kirpiklerimi yoğun gösteren biraz da kıvıran maskaraları seviyorum.


Maskara 2 kat etkili hacim verme ve uzun görünüm sağlama vadediyor. Birkaç rengi varmış bu arada ürünün; bendeki ''Blackest Black'' rengi. Gelelim fırça yapısına. Fırçası kıl formunda ve uzunlu kısalı kıllarıyla en küçük kirpiklere bile ulaşabilmeyi hedefliyor. Aşağıya fırçasını da görebileceğiniz bir görsel bırakıyorum.


Maskarayı kirpiklerime tek kat uyguladığımda güzelce kıvırıp hacim verdiğini gördüm.Yalnız yapısı bana biraz ıslak geldi. 2. katı uygulamayı denediğimde ise biraz kirpiklerimi birbirine yapıştırdığını gördüm. O yüzden ben tek kat uygulamayı tercih ediyorum. Bir de fırçası biraz büyük olduğundan alt kirpiklerime uygularken birazcık zorlandım ben. Aşağıda maskaranın kirpiklerime tek kat uygulanmış halini görebilirsiniz.


Benim için yukarıdaki görünüm günlük kullanım için gayet yeterli oluyor. Verdiği siyahlığı da sevdim. Siz de günlük kullanım için kirpikleri kıvıran ve hacim veren bir maskara arıyorsanız bunu kesinlikle önerebilirim. Sorularınız olursa aşağıya yorum bırakabilirsiniz. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere ♥️

Yorumlar

Yorum Gönder