MAC Cream Color Base-Pearl İncelemesi

Herkese selam!
Aydınlatıcıların makyajın olmazsa olmazı olduğu bu dönemde, bu üründen bahsetmezsem olmazdı. Benim elimdeki aydınlatıcıların çoğu toz yapıdaydı. Gün içinde eli sürekli yüzüne giden biri olarak toz formdaki ürünler doğal olarak pek kalıcı olmuyor bende. Bu yüzden bir süre krem yapıda bir ürün arayışına girmiştim. Mac'in bu Cream Color Base serisindeki ürünleri krem yapıda ve çok amaçlı olarak kullanılıyor. Sadece yüzünüze değil gözünüz ve dudağınıza da uygulayabiliyorsunuz. Birkaç rengi mevcut. Benim içlerinden Pearl,buzlu ışıltılı soluk altın, rengini seçmemdeki sebep aydınlatıcı için tam olarak aradığım renkte olması oldu.

MAC Cream Color Base-Pearl rengi

Ürünü satın alırken, bana yardımcı olan satış danışmanı cildimin kuru olup olmadığını sormuştu. Çok kuruysa bu ürün tavsiye edilmiyormuş çünkü pul pul durabiliyormuş. Aklınızda olsun. Benim cildim karma-yağlı olduğundan böyle bir sıkıntı yaşamadım.

Gördüğünüz gibi yapısı oldukça kremsi

Ürünün elimdeki duruşu
Sivilce tedavimden sonra günlük makyajlarımda fondöten kullanmadığım için ben ürünü genelde direk elmacık kemiklerime uyguluyorum. Ama bildiğim kadarıyla ürün hem makyaj altına hem de makyajdan sonra uygulanabiliyor. Ben verdiği doğal ışıltıyı çok seviyorum. Cildinize içten gelen bir ışıltı havası katıyor bana kalırsa. En çok da kalıcılığını seviyorum! Gün sonunda aynaya baktığımda hala duruyor olduğunu görüyorum. Aşağıda ürünü kız kardeşimin elmacık kemiklerine uyguladığım görselleri görebilirsiniz.



Bu yazıyı yazmadan önce ürünün güncel fiyatını öğrenmek için Mac'in online sitesine baktığımda gördüğüm manzara hoş olmadı ne yazık ki. Daha 2 ay önce 100 küsür liraya aldığım ürün 139 lira olmuş :( Biraz moraller bozuk o yüzden.

Neyse yazımı bitirirken şunu söyleyeyim: aydınlatıcılarda kalıcılık,ıslak görünüm ve sim sim durmama 3lüsünü bir arada arıyorsanız işte bu ürün tam da öyle. Fiyatına baktıktan sonraysa alıp almama konusunu size bırakıyorum a dostlar. Hepinizi öptüm❤️

Yorumlar

  1. Mac kalitesi olunca fiyatını düşünmemek lazım sanırım, çok güzel görünen bir ürün :)
    Blogumu ziyaretiniz ve takibiniz için teşekkür ederim, ben de sizi takip ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten de fiyatını hakeden bir ürün olduğunu düşünüyorum ben de.Teşekkür ederim ben de ziyaretiniz ve yorumunuz için :)

      Sil
  2. Hemen geldim.guzel bloguna uye oldum💖

    YanıtlaSil
  3. Evet fiyatlar aşırı saçma olmuş,soft and gentle aşığıyım bende bitince nasıl alcam bakalım. Güzel günlerde kullan çok güzel buda...Blog hayırlı olsun umarım aksatmazsın uzun süreler boyunca bizlerle olursun :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Soft and gentle da almak istediklerimden, ama bu fiyatlarla biraz zor gibi şu ara.. Çok teşekkür ederiim, vakit buldukça ilgilenmeye çalışacağım burayla. Hoşgeldiniz :)

      Sil
  4. merhaba ben geldim...ilginize desteğinize çok teşekkür ediyorum...sayfanızı zevkle takip edeceğim...makyaj konusunda kızım beni çok eleştiriyor anne gene maymuna dönmüşsün diyor bana :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniiz :) Hahah biraz acımasızca olmuş yorumu kızınızın :) Size yardımcı olabilirsem sayfamla ne mutlu bana :)

      Sil
  5. çok güzel ürünler ben de bloğuma bekliyorum sizi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar hoşgeldiniz :) Sizin hesabınızı bulamadım, link bırakırsanız buraya hemen geleceğim ben de :)

      Sil
  6. bende buradayım, güzel paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, hoşgeldiniz :) Ben de sizi takipteyim :)

      Sil
  7. İade - i ziyarete geldim. Blog adına bayıldım :)

    YanıtlaSil
  8. Merhaba blog takip etkinliginden geldim,ttakipteyim. Blog linkim profilimde . Sevgiler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoşgeldiniz :) Hemen geliyorum ben de o zaman :)

      Sil
  9. Merhaba bloğunuzu yeni keşfettim , bende bloğuma beklerim

    https://mavidaktilo24.blogspot.com/

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz öyleyse :) Hemen geliyorum ben de sayfanıza, sevgiler.

      Sil
  10. Onu bunu bırak da bence sen fazla güzelsin ya ❤

    YanıtlaSil
  11. Merhaba ziyarete geldim, beklerim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder