New Well Makyaj Ürünleri İncelemesi


Merhaba sevgili blog ailem! 

Bugün sizlerle ilk kez deneme imkanı bulduğum bir marka olan New Well markasının ürünlerini incelemeye geldim. Markanın bir Türk markası olması ekstra gönlümü kazandı diyebilirim. Porselen makyajlar için oldukça başarılı olduğunu duyuyordum ve son zamanlarda özellikle öne çıkan maskarası da dikkatimi çekiyordu. Markanın göndermiş olduğu bu tatlı paket sayesinde ürünleri deneme şansım oldu.

Gelelim ilk ürünümüze. Derma Make-Up Cover fondöten. Bendeki rengi Silver-03. Oldukça yoğun kapatıcılıkta bir fondöten. Özel gün ve geceler için çok uygun diyebilirim. Ben sünger yardımıyla uyguladım yüzüme. Bi tık daha doğal durdu bu şekilde. İçerisinde SPF 15 güneş koruması olduğunu da söylemeliyim.



Paketten çıkan bir diğer ürün Porcelain Make-Up Highlighter isimli bu aydınlatıcı oldu. Bendeki rengi NW-11. Pigmentasyonu oldukça iyi ve içerisinde  altın rengi mikro simler var diyebilirim. Yüzde oldukça doğal durdu, verdiği aydınlık görünüm beni oldukça mutlu etti.


Paketteki bir diğer ürün de bu Terracotta allık. Bendeki rengi 145. İçerisinde birçok ışıltılı renk bulunduran bu allığın yanaktaki duruşunu beğendim. Daha çok elmacık kemiklerime doğru uyguladım ben ürünü. Rengi bronzer gibi kullanmak için de uygun diyebilirim. 

Vee geldik beni en çok heyecanlandıran ürüne 😍 Reklam filminde Ebru Şahin'in yer aldığı Bio-Herbal Bitkisel Maskara 'yı görmeyeniniz yoktur sanırım. Bio-Herbal maskaranın içerisinde avakado yağı, tatlı badem yağı, macadamia yağı, argan yağı, kızıl yonca extractı, E vitamini ve keratin bulunuyor. Maskara içeriğindeki bu yağlar, vitaminler, proteinler ve extractlar ile kirpikleri besleyip güçlendirmeyi hedefliyor. Kirpikleri beslemek dışında dolgunlaştırma, uzatma ve hacim vermeyi de vaat ediyor. Maskaranın fırçası benim de kullanmayı en çok sevdiğim plastik formda. Ayrıca şekli sebebiyle de özellikle alt kirpiklere çok kolay uygulama imkanı sağlıyor.

Aşağıda maskaranın benim kirpiklerimdeki duruşunu görebileceğiniz görseli ekliyorum.

Paketten çıkan son ürün ise Liquid Lipstick-201 numara. Bu likit ruj dudaklara sürüldükten bir süre sonra mat bir görünüm alıyor. Likit rujlarda matlık demek çoğu zaman dudakları kurutmak demek oluyor ne yazık ki. Ama bu rujun yapısını o kadar beğendim ki. Dudakları kurutmak yerine vaat ettiği gibi nemlendirdiğini hissedebiliyorsunuz. Bendeki bu 201 numarası da çok güzel bir şeftali-kahverengi diyebilirim. Rujun bileğimdeki swatchı ile dudaklarımdaki duruşunu aşağıdaki görsellerde görebilirsiniz.

Son olarak tüm ürünleri kullanarak yaptığım makyajın görsellerini de aşağıya ekliyorum.

 Umarım yazımı beğenmişsinizdir :) Buraya kadar geldiyseniz aşağıya yorum bırakmayı unutmayın. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!





Yorumlar

  1. Maskara, allık ve ruja bayıldım. Siz öneriyorsanız kesinlikle bir şans vericem🤓🤍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yorumunuz için, beğeneceğinizi düşünüyorum ❤

      Sil
  2. Aydınlatıcı şahane! Güle güle kullan hepsini:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok beğendim ben de duruşunu 😍 teşekkür ederiim :)

      Sil
  3. Açıkçası maskaranın çok fazla reklamı yapıldı. Değer mi bilemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet haklısınız bu ara ben de sık görüyorum. Denedikten sonra çok başarılı buldum ama :)

      Sil
  4. işin dogrusu new wel markasını ilk defa duydum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bir süredir biliyorum fakat yeni fırsatım oldu denemek için :)

      Sil
  5. markayı henüz denemedim ama çok begeniliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de güzel yorumları görüyordum hep. İlk kez denedim ve başarılı buldum :)

      Sil
  6. Derma Makeup Cover gerçekten mükemmel <3

    YanıtlaSil
  7. New Well ürünlerini çok sevdim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder