Wet n Wild-Rose in the Air Far Paleti İncelemesi

    Uzun bir aradan sonra merhaba yeniden kızlar! Bundan sonra vakit buldukça burada ürün inceleme yazılarımı sizlerle paylaşmayı planlıyorum. İlk olarak şu sıralar elimden düşürmediğim far paletim Wet n Wild-Rose in the air ile başlamak istedim.

Wet n Wild-Rose in the air far paleti
    Bu palet ülkemize geldiğinden beri özellikle indirim zamanlarında yok satıyor biliyorsunuz ki. Ben de birkaç ay önce indirim döneminde bir Gratis mağazasındaki sonuncu paleti almanın haklı gururunu yaşamıştım. İndirim zamanında 19-20 tl civarı bir fiyata satın almıştım. Bu fiyata göre kesinlikle harika bir palet diyebilirim gözüm kapalı.
   Palet genel olarak sıcak tonlardan oluşuyor ve bana kalırsa günlük kullanıma uygun. İçerisinde 2 ışıltılı, 8 mat yapıda olmak üzere toplamda 10 renk bulunuyor. Mat yapıdaki renklerden 2 tanesinin gramajı diğerlerine göre daha fazla tutulmuş ve geçiş rengi olarak tasarlanmış. Bana kalırsa ikisi de geçiş rengi olarak kullanmak için biçilmiş kaftan! Hatta ben bazen tüm göz kapağıma bile renk vermek için uygulayabiliyorum bu renkleri.
En soldaki sıcak tonlu geçiş rengini çok seviyorum <3

         Farların pigmentleri de bence oldukça iyi. Zaten genel olarak markanın farlarının pigmentleri yeterli oluyor benim için. Fiyat-performans açısından piyasadaki diğer çoğu palete göre başarılı diye düşünüyorum.

Paletteki renklerin kolumdaki swatchları


          Aaa bir de bu palet için Anastasia Beverly Hills'in Modern Renaissance paletine muadil deniliyordu. ABH paletini daha önce denemediğimden yorum yapamayacağım ama renklerine baktığımda gerçekten de çok benzer renkteler. Paleti kullanarak yapıp instagramda paylaştığım kızıl tonlarındaki makyajımın görselini de aşağıya ekliyorum.


   Son olarak, sıcak tonları seviyorsanız ve bir paletim olsun çantama atıp istediğim makyajı içindekilerle rahatlıkla tamamlayayım diyorsanız indirim döneminde koşun ve bu palete bir şans verin! Çoğu palette doğru düzgün geçiş rengi bulamazken bunda 2 tane MÜKEMMEL renkte ve güzel dağılanından var. E daha ne olsun..

      Sorularınız varsa yorumlarda buluşalım, öptüm hepinizi <3

Yorumlar

  1. renkler şahaneymiş ben de bakayım :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, seni takibe aldım benim bloğuma da bekliyorum :))https://renklihayallerfabrikasi.blogspot.com/?m=1

    YanıtlaSil

Yorum Gönder