SAĞLIKLI BİRTAKIM ŞEYLER

Selam minnoş kızlaar!
Tatil sürecinin başlamasıyla ben yine sağlıklı beslenme kararları aldım klasik her tatilde yaptığım gibi. Özellikle bu dönem içinde mecbur olarak dışarda o kadar fazla yedim ki, en azından tatilde biraz da olsa sağlıklı beslenme dönemlerime geçiş yapmak istedim. Umarım okulla birlikte de bunu devam ettirebilirim... Hal böyle olunca sabahları olabildiğince hafif şeyler yemeye özen göstermeye başladım. Bir tane haşlanmış yumurta, beyaz peynir, biber, domates, yeşillik, bir dilim ekmek ve şekersiz çaydan oluşan menüme geri dönüş yaptım. Öğleden sonra biraz acıktığımı hissettiğimde de abur cubura girişmektense, severek hazırladığım meyveli,yoğurtlu, yulaf ezmeli karışımımı yemeye başladım. Bugün de bu karışımı yaptım ve sizlerle de paylaşmak istedim :)
Eveeet gelelim malzemelerimizee:
- Miktarı isteğe bağlı yoğurt ( ben 5-6 yemek kaşığı kullandım)
- Evde olan sevdiğiniz meyveler (ben bugün portakal ve kırmızı elma kullandım)
- 3-4 yemek kaşığı yulaf ezmesi (ben Etinin Lifalif yulaf ezmesini kullandım)
-1 çay kaşığı tarçın (isteğe bağlı)Yoğurdumuzu kasemize koyduktan sonra yulaf ezmemizi ve dilimlediğimiz istediğimiz miktardaki meyvelerimizi ekliyoruz. Ardından yine isteğe bağlı bir şekilde tarçın ekliyoruz. Ben tarçını sevdiğim için eklemekten kaçınmıyorum :) Ve tatataaaaaaaam :

Şimdi afiyetle yiyebilirsiniz :) (bağımlılık yapıyor benden söylemesi)
Denerseniz ya da zaten bağımlısı olanlarınız varsa aşağı yorum bırakın mutlaka görüşmek üzereee!

Yorumlar

  1. Üşenmessem deneyeceğim bu tarifi, çok güzel duruyor:)

    YanıtlaSil
  2. Oh ne güzel :) bu arada blogunu takipdeyim bende beklerim :)

    YanıtlaSil
  3. Oh ne güzel :) bu arada blogunu takipdeyim bende beklerim :)

    YanıtlaSil
  4. İade i ziyarete geldim Bronz Farlı Kız, sizi zaten takip ediyormuşum. Ancak sizin blog birazcık benim ilgi alanım dışında gibi sanki..:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder