BEN GELDİM!

Herkese merhabaaa!

Bir sen kalmıştın blog açmayan diyenleriniz olacaktır ama bu fikri sürekli ertele ertele nereye kadar diyerek şuan buradayım :) Yaklaşık bir aydır bronzfarlikiz adındaki instagram hesabımda paylaşımlarda bulunuyorum, yeniyim biraz anlayacağınız :) Görselliği sanırım daha çok sevdiğim için instagram hesabı açıp paylaşımlarda bulunmak bana daha uygun geldi ama bu tatil sürecinde yazılı olarak da bunu devam ettirmek istedim. Lafın kısası artık ben de buradayım ve bundan sonra sizinle denediğim ürünleri,gezdiğim yerleri, beğenip beğenmediğim her türlü şeyi paylaşmaya çalışacağım. E o zaman yeniden merhaba herkese! :)

Yorumlar

  1. Hoşgeldin bebeğim severek takip etmeye devam edeceğiz öpüyorum

    YanıtlaSil
  2. Takipteyim bloğuma beklerim bende:) https://aysecetarifdefterim.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Merhaba hoşgeldiniz o zaman :) Hemen geliyorum ben de..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder